Copyright © 2015 www.primaherbs.net. All Rights Reserved. Terms of Use | Privacy Policy

Created By Mr Meor

BUASIR @ HAEMORRHOID 🤔???

Kenali STAGE anda.....
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Stage 1
Sembelit dan berak darah

Stage 2
Juluran keluar tapi masuk blk dgn sendiri atau bila dikemut

Stage 3
Juluran keluar dan tak masuk balik.tapi masuk bila ditolak dgn jari.

Stage 4
Juluran keluar dan gagal masuk walaupun cuba ditolak.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tanda-tanda penyakit buasir

 ☞ Rasa sakit yang berdenyut-denyut , rasa gatal pada lubang dubur.

☞ Pendarahan berlaku selepas dan sebelum membuang air besar dan rasa kepanasan di situ.

☞ Sukar untuk membuang air besar dan rasa tidak selesa pada bahagian dubur apabila berdiri lama atau bertinggung.

☞ Kesakitan pada bahagian dubur menyebabkan pesakit akan mengalami perubahan di dalam corak membuang air besar.

☞ Darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.

☞ Dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.

☞ Ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.

 
Sekiranya terdapat tanda-tanda tambahan seperti pendarahan, najis atau cairan terkeluar dengan sendirinya tanpa disedari, penyakit buasir yang terjadi berulangkali atau buasir yang tidak sembuh
kemungkinan terdapat penyakit-penyakit yang lebih serius yang diakibatkan oleh buasir tersebut termasuklah:

☞ Nanah di kawasan dubur yang disebabkan oleh jangkitan bakteria.

☞ Luka pada saluran dubur yang disebabkan oleh nanah yang bocor.

☞ Kanser pada bahagian dubur yang dicirikan juga dengan sembelit, pendarahan dan kesakitan pada kawasan dubur.

☞ Ketumbuhan pada kawasan dubur.

☞PrimaHerbs
Terbukti memulihkan semua masalah ini...




98.23% Pesakit kami pulih selepas 2 minggu hingga 1 bulan pengambilan....


Kajian & analisa membuktikan keberkesanan PrimaHerbs tetapi tempoh pemulihan seseorang adalah berbeza.


Statistik menyeluruh .... kadar & tempoh pemulihan adalah bergantung kpd tahap kritikal.
Tahap pemulihan dapat dilihat dgn ketara selepas 1 ke 2 minggu penggunaan.

⏱Pemulihan penuh biasanya 1 ke 2 bulan dgn bekalan diperlukan antara 3 ke 4 botol.


 

 

 

 


Tiada kesan sampingan.
100% herba
Analisa bahan dilakukan oleh hampir 116 Universiti Perubatan Dunia..
Terbukti Selamat & Berkesan....


 

 

 

 

 

 


 

 


Kandungan Bahan Utama:

-Terminalia Chebula /
Kedekai>266 mg
-Athospira Sp / Spirulina
(Folium) 14 mg 

☞ Mother Of Herbs +
King Of Food..
- Herba terbaik+Makanan
terlengkap dunia.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kategori Yang DILARANG Mengambil PrimaHerbs

Wanita hamil

Kanak2 bawah 7 tahun

Pesakit JANTUNG kronik

Pesakit Kegagalan Buah
Pinggang (Renal Failure)


☞ Larangan ini hanya utk
pengambilan oral/makan.
☞Kegunaan luaran / sapuan 
dibenarkan



 

 

 

 

 

 

 

 


☞Cara Penggunaan
-------------------------


Ambil 2 Cap pagi dan 2 Cap mlm. 
(Terbaik ikut selang masa yg tepat)
2 Cap setiap 12 jam

Bagi yang berat badan lebih dari 80 Kg digalakkan mengambil tambahan +
2 kapsul  setiap kali pengambilan 

Terbaik diambil selepas makan.

Minum air masak SUAM minima  1 Gelas atau 250ml , 
bagi mendapatkan kesan
yang efektif / maksimum 
Jika anda mengambil ubat moden berjadual jarakkan 1 jam masa
pengambilan dgn Primaherbs

----------------------------------------------------++++++☘
 ☞ Untuk Kegunaan Luar
--------------------------
Buka 2 kapsul. 
Primaherbs 

Campurkan 1/2 sudu air
masak SUAM 
@ terbaik gunakan VCO
minyak kelapa dara 

Gaul sehingga pekat atau liat.
(Seperti bancuh bedak sejuk)

Sapu di kulit dgn kadar nipis. meliputi semua bahagian bermasalah.

Untuk Buasir sapu di bahagian bengkak dan sekeliling JULURAN.
 Jika tidak sakit masukkan sedikit ke hujung lubang DUBUR perlahan-lahan.

Untuk Buasir setelah bengkak susut dan juluran masuk hentikan sapuan

Teruskan makan seperti aturan diatas

Tolong lakukan Dengan Cara Yang betul � Bagi mendapatkan Kesan yang Efektif 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


Sila Elakkan Makanan🌮 Terutama Yg Tinggi Kandungan Asid Urik/Purine :

☞ Bagi mempercepatkan proses pemulihan & penyembuhan

 
☞Sea Food spt kerang,udang sotong,ketam dan siput

☞Organ spt jantung,buah pinggang,otak dan limpa

☞Belacan,budu & makanan yg mengandunginya

☞Ikan Bilis, Kembung,Sardin dan telur ikan

☞Daging Merah seperti daging lembu

☞Angsa & Ayam Belanda

☞Sayuran seperti cendawan,bayam,kobis & asparagus

☞Kuah & ekstrak daging, gravies,consomme,sup dan boullion

☞Alkohol : Minuman & makanan yg mengandunginya



Tidak merbahaya jika anda makan atau termakan cuma mengelakkannya akan mempercepatkan penyembuhan anda.


 

SEBAHAGIAN DARI TESTIMONI PENGGUNA

HARUS faham..& BERTINDAK sekarang..
Ramai yang cuba macam2 tapi gagal....
Yang dah lega pun jd pulak dah

Kenapa ya?
Dah tengok video?
https://www.facebook.com/primaherbscapsule/videos/1616180555273344/

Fahamkan?


Antara punca terbesar ialah najis keras ..
Walaupun dah pulih tapi tak jaga makan,
Tabiat tak ubah pasti jadi balik.....

Sebab?
Kawasan usus tu dah sedia lemah....
Tak diberi peluang utk pulih sepenuhnya.....
Ambil ubatan dan rawatan yg fokus luaran sahaja..
Tak fokus pemulihan dalaman....


Cara kerja yg memaksa tekanan di kawasan tersebut dan byk lg.....

Yang baru nak jadi kata apa?
Ala sikitje nanti baikla.....
Alih2 makin teruk betul tak?

Nak cerita panjang ni.....
Kita ringkaskan antara yg plg terbaik utk masalah celah Dot ni....
Tentulah yg boleh pulihlkan luaran dan baiki dalaman sekaligus........
PrimaHerbs terbukti berkesan...


Formula yg diadaptasi dan dimajukan dari herba rahsia ribuan tahun...

R&D dari tahun 2000 keatas ribuan manusia.......
Kini sedia membantu masalah Dot........anda

Hebatkan!! Pulih diluar.....
Pulih di dalam....

Baru terasa nikmat kehidupan.....
Sihat bersama yang tersayang......

PrimaHerbs ternyata.....
Bukan Sekadar Herba...

FORMULA  2-41=2 PRIMAHERBS TERBUKTI BERKESAN & MENJADI PERHATIAN DUNIA PERUBATAN ANTARABANGSA.HAMPIR SEMUA BANGSA DIDUNIA TELAH MENGGUNAKANNYA DAN UNTUK PENYAKIT / MASALAH BUASIR STATISTIK MEMBUKTIKAN LEBIH 99.23%  PULIH SEPENUHNYA.
ANDA BOLEH MEMBELI DARI PENGURUS,WAKIL PEMASARAN KAMI DAN DI FB / ONLINE SHOP.PEMBORONG @PENIAGA YANG BERMINAT MEMASARKAN PRODUK PRIMAHERBS BOLEH MENGHUBUNGI PENGURUS PRIMAHERBS YANG SAH.

PRIMAHERBS

BIO REHABILITATION FOR HUMAN

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now